fast-s

خودرو سورنتو

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۳۱ ب.ظ

دوربین 360 درجه خودرو ابزاری هوشمند برای افزایش کنترل راننده بر اتومبیل خود و درنتیجه آسان‌تر و ایمن‌تر شدن رانندگی است. برخی از خودروهای تقریباً لوکسِ فول‌آپشن به‌صورت فابریک مجهز به این سیستم هستند، اما بیشتر خودروهای وارداتی و تقریباً تمامی خودروهای تولید داخل فاقد این آپشن اند. اما خبر خوب این است که فروشگاه آپشن کار با عرضه‌ی باکیفیت‌ترین انواع دوربین 360 درجه خودرو برای تمامی مدل‌های خودرو امکان بهره‌گیری از این آپشن فوق‌العاده کارآمد را برای مشتریان خود میسر می‌سازد. در این نوشته ضمن معرفی کامل محصولات و خدمات آپشن کار به معرفی سیستم دوربین 360 درجه خودرو به‌طور کلی و سیستم دوربین 360 درجه خودرو هینودای i30 به‌طور خاص خواهیم پرداخت.

خودرو سورنتو

خودرو سورنتو توسط شرکت خودروسازی کیا کره جنوبی تولید می شود. این خودرو از سال ۲۰۰۳ تولید می شود. تا کنون نسل های مختلفی از خودرو سورنتو تولید شده است. سورنتو نوعی ماشین لوکس به حساب می آید. دارای طراحی بی نظیری است این خودرو در سال ۲۰۰۳ میلادی به عنوان جایگزین خودروی اسپرتیج معرفی شد. سورنتو خودرویی شاسی بلند به حساب می آید. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه سورنتو میپردازیم.  

دوربین 360 درجه سورنتو

با نصب آپشن‌های خوب، بهترین امکانات را برای ماشینتان تهیه کنید. مثلاً شما با نصب دوربین 360 درجه سورنتو قادر خواهید بود ناحیه اطراف ماشین را در تلفن همراه هوشمندتان مشاهده کنید. سیستم دوربین 360 درجه سورنتو علاوه بر این قابلیت، امکانات بسیاری را برای شما ایجاد می‌کند که از استفاده از آن‌ها لذت خواهید برد. ادامه متن را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این سیستم بدست آورید. جدای از این‌که فنّاوری دوربین 360 درجه خودرو سورنتو ، باعث ارتقاء دوربین‌های مورد استفاده در صنایع ماشین‌سازی بوده است از یک کامپیوتر مرکزی، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین تشکیل شده است. بدین وسیله، با همکاری این اجزا، یک نمای 360 درجه (تصویر 360 درجه) از ناحیه اطراف ماشین ساخته شده و در معرض دید راننده قرار داده می‌شود که کنترل و تسلط راننده را چند برابر خواهد کرد بنابراین احتمال برخورد را نیز کاهش می‌دهد.

خرید دوربین 360 درجه سورنتو | نصب دوربین 360 درجه سورنتو

مشتری پیش از خرید همیشه جستجوی خوبی انجام می دهد تا محصول مورد نظر خود را بشناسد. در این مطلب می توانید به خوبی با مشخصات دوربین 360 درجه سورنتو آشنا شوید. بنابراین اگر پس از بررسی‌های لازم خواستید این آپشن را بخرید، توصیه می شود بعلت کیفیت و قیمت مناسب، از سایت گندم کار دی وی دی اقدام به خرید دوربین 360 درجه سورنتو نمایید. گندم کار دی وی دی دارای چندین ساله‌ سابقه می باشد و در این راه دانش فنی و اقتصادی بسیار خوبی کسب کرده و همواره تصمیم دارد بهترین خدمات و قیمت‌ها را به مشتریان خود ارائه کند تا رضایت و اعتماد مشتری برایش به ارمغان بیاید. در واقع بهتر است بگوئیم گندم کار دی وی دی حاضر است برای بدست آوردن رضایت و اعتماد مشتری، هزینه کند. بنابراین با اطمینان از این که بهترین خدمات و قیمت دوربین 360 درجه خودرو سورنتو را دریافت خواهید کرد اقدام به خرید نمایید. رادار نقطه کور آپشنی است که بر روی بعضی خودروها بصورت فابریک نصب است و خودروهای دیگر اکثرا به هنگام خرید به عنوان آپشن و با قیمت مجزا باید خریداری شوند. شرکت گندم کار دی وی دی رادار نقطه کور نیسان جوک را بصورت جداگانه و با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند. رادار نقطه کور نیسان جوک نقش بسیار زیادی در کاهش تصادفات دارد و بسیار کاربردی است. قرار گرفتن خودروهای عقبی در نقطه کور شما منجر به برخورد و تصادف در هنگام تغییر مسیر می شود. رادار نقطه کور با قرار گرفتن خودروهای دیگر در نقطه کور شما و تجاوز از حد قانونی از طریق سنسورها به شما هشدار می دهد که مسیرتان را تغییر ندهید و با تمرکز و آگاهی به اطراف به مسیر ادامه دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق رادار نقطه کور نیسان جوک بپردازیم.

رادار-نقطه-کور-خودرو رادار نقطه کور چیست و چگونه کار می‌کند؟

آینه‌هایی که خودروها دارند توانایی آن ندارند که بتوانند تمامی فضاهای اطراف و پشت خودرو را پشتیبانی کنند و اجازه ندهند هیچ قسمت و فضایی دور از دیدرس راننده نباشد. از همین روست که برخی فضاها قابل دیدن نیستند و از آن‌ها با عنوان نقاط کور یاد می‌شود. با نصب رادار نقطه کور می‌توان به محض ورود یک اتومبیل یا موتورسیکلت به این نقاط از وجودشان مطلع شد. رادار نقطه کور دو سنسور دارد که این سنسورها در در گوشه‌های چپی و راستی سپر عقب نصب می‌شوند. در این سیستم باید پیام سنسورها با گذر از پردازنده از طریق LED‌هایی که روی آینه‌های جانبی نصب می‌شوند به راننده برسد. از آن جا که آینه‌های جانبی معمولی خودروها ظرفیت نصب LED ندارند، تعویض این آینه‌ها نیز جزئی از نصب رادار نقطه کور است. با ورود خودرو یا موتورسیکلت به یکی از نقاط کور، LED روی آِینه‌های جانبی به رنگ زرد یا قرمز درآمده و به این ترتیب به راننده هشدار داده می‌شود. هر سمتی که خودرو یا موتورسیکلت آمده باشد، LED آینه‌ی همان سمت به راننده هشدار می‌دهد. البته می‌توان برای آگاهی از ورود خودرو به نقاط کور علاوه بر هشدار بصری از هشدار صوتی نیز بهره‌مند شد. در ضمن معمولاً ابعادی که رادارهای نقطه کور پشتیبانی می‌کنند 9.5 در 3 متر است که البته برای سطح جاده مساحتی بسیار مناسب است. به این ترتیب با استفاده از رادار نقطه کور می‌توان تا حد قابل قبولی از بروز تصادفات ناشی از سبقت نادرست و انحراف به چپ جلوگیری به عمل آورد. در صورتی که دارای خودروی نیسان جوک هستید می‌توانید برای یک رانندگی بهتر و مسلط‌تر و کاهش خطر بروز تصادف، از آپشن رادار نقطه کور برای نیسان جوک استفاده کنید. خرید این آپشن از طریق فروشگاه گندم کار دی وی دی قابل انجام است.

جهت بهره مندی از خدمات، مشاوره رایگان در انتخاب تجهیزات جانبی خودرو خود با ما تماس بگیرید. 021-66766802 021-66738724 09124358381

خرید رادار نقطه کور نیسان جوک | نصب رادار نقطه کور نیسان جوک

شماره‌هایی که در صفحه مشاهده می‌کنید برای تماس شما با کارشناسان گندم کار دی وی دی هستند. با تماس با این شماره‌ها می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان بهره ببرید. این به معنای آن است که هر سوالی در ارتباط با خرید رادار نقطه کور نیسان جوک داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ما بپرسید و انتظار پاسخی بدون ابهام و جامع را داشته باشید. با افزایش اطلاعات‌تان در مورد رادار نقطه کور و رفع هرگونه ابهام، در آخر می‌توانید نسبت به ثبت سفارش‌تان اقدام کنید.

ضمناً در صورتی که از فروشگاه معتبر گندم کار دی وی دی، رادار نقطه کور را تهیه کنید کار نصب آپشن را تیم تخصصی گندم کار دی وی دی انجام می‌دهند. تیم تخصصی گندم کار دی وی دی با دارا بودن تجربه و تخصص بالا می‌توانند رادار نقطه کور را روی خودروی نیسان جوک به شکلی استاندارد نصب کنند و راه را برای استفاده‌ی استاندارد شما از این آپشن هموار سازند.  

قیمت رادار نقطه کور نیسان جوک

سعی ما در گندم کار دی وی دی این است که تمامی آپشن‌ها را کم‌تر از قیمت نرمال بازار به فروش برسانیم و رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. این قضیه برای رادار نقطه کور نیسان جوک نیز صادق است. در صورتی که قصد خرید این آپشن را دارید هیچ از بابت قیمت نگران نباشید. تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید قیمتی مقرون به صرفه را خواهید شنید.   سخن آخر نصب آپشن روی خودرو زمانی اهمیت می باید که دارنده ی خودرو به فکر تامین امنیت، افزایش طول عمر خودرو، بهبود کارایی خودرو در هنگام رانندگی باشد که تمامی این موارد با نصب و افزودن آپشن های جانبی به خودرو میسر می گردد.نصب آپشن هایی مانند رادار نقطه کور که جهت داشتن دید بهتر در زمان رانندگی است. آپشن های کاربردی دیگری مانند ردیاب خودرو، دوربین 360 درجه، پدل شیفتر و … نیز وجود دارند که جهت بهبود و بالا بردن کارایی خودرو تهیه و نصب می شوند. شرکت گندم دی وی دی از مراکز معتبر و شناخته شده در این زمنیه است که با سابقه چندین سال فعالیت در این زمنیه خدمات تضمینی را ارائه می دهد. خرید-سنسور-360-درجه-سورنتو-با-بالاترین-کیفیت

تاریخچه خودرو اسپورتیج

کارخانه تولیدکننده خودرو اسپورتیج کیا در کشور کره جنوبی می‌باشد. خودرو اسپورتیج خودرویی لوکس و شاسی بلند می‌باشد. نخستین نمونه خودرو اسپورتیج در سال ۱۹۹۳ تولید و روانه بازار شد و توانست در عرض مدت کوتاهی به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کند. در سال ۱۹۹۶ نیز نسخه کشیده خودرو اسپورتیج معرفی شد. نسل دوم این خودرو نیز در سال ۲۰۰۵ تولید شد. در نسل دوم اسپورتیج تغییرات قابل‌توجهی از نظر ساختاری و شکل ایجاد شد. سرانجام در سال ۲۰۰۸ از فیس لیفت خودرو اسپورتیج رونمایی شد. پس از آن با گسترش فناوری نسل‌های سوم و جهارم این خودرو نیز تولید شد که از نسل چهارم این خودرو در سال ۲۰۱۵ در فرانکفورت رونمایی شد. در ادامه به توضیح سیستم پدل شیفتر اسپورتیج می پردازیم.

فواید استفاده از پدل شیفتر اسپورتیج

اولین دلیل استفاده از پدل شیفتر اسپورتیج این است که راننده مجبور می شود دست هایش را روی فرمان به شکل صحیح حالت 10:10بگذارد. تاکنون مطمئناً بسیاری از افراد را دیده اید که دست ها را به اشتباه یا به عمد از روی تنبلی، بر روی غربیلک فرمان در حالت‌های ساعت 7:25 یا 11:05 یا هم روی کنسول گذاشته اند. راننده برای استفاده از پدل شیفتر اسپورتیج مجبور خواهد بود دست هایش را حالت صحیح 10:10 قرار دهد که این کار باعث افزایش تسلط به فرمان می شود و ایمنی رانندگی را افزایش می دهد. مزیت مهم دیگر استفاده از پدل شیفتر این است که اهرم تعویض دنده را حذف و کنسول وسط را خالی می کند. بنابراین خودروساز می تواند دکمه های کنترلی الکترونیکی دیگری در آن جا بگذارد و البته به زیبایی ماشین نیز اضافه می کند. فایده سوم استفاده از پدل شیفتر اسپورتیج ، آسان کردن رانندگی می باشد.

ولتاژ ورودی گیربکس نباید دچار افت شود

خودرو‌هایی که با سیستم برقی مولتی پلکس طراحی شده اند دارای حساسیت بسیاری به استفاده اضافه از ولتاژ باتری هستند. سیستم پدل شیفتر اسپورتیج نیز روی چنین خودروهایی نصب می شود. اگر انشعاب های نادرستی گرفته شود یعنی مثلاً برای نصب سیستم های جانبی نویگیشن یا صوتی، از برق ورودی به گیربکس انشعاب گرفته شود این کار باعث افت ولتاژ ورودی گیربکس می شود. این انشعاب و افت ولتاژ روی ورودی گیربکس، سیستم پدل شیفتر اسپورتیج را با مشکل مواجه می کند و حتی شاید به کلی باعث خراب شدن پدل شیفتر اسپورتیج شود. البته این امکان نیز وجود دارد که خود گیربکس کلاً خراب شود.

  • 3bas bas

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی