fast-s

ویژگی های ورزش تنیس

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۲۰ ب.ظ

تنیس :
یکی از ورزش های مهیج دنیا را می توان تنیس نامید که به دلیل چربی سوز بودن این ورزش یکی از ورزش های پرتحرک دنیا شناخته شده است .

تنیس جزو ورزش های المپیکی است   تنیس  یک ورزش راکتی می باشد که شیوه انجام این ورزش به این طریق می باشد که بین دو نفر انجام می شود و یا بین دو تیم دو نفره این بازی را می توان انجام داد هر یک از بازیکنان تنیس یک راکت دارند که یک توپ لاستیکی با پوشش نمدی جهت شروع بازی به زمین حریف پرتاب می شود و در آخر بازی تیمی که امتیاز نهایی خود را به ثبت برساند برنده بازی محسوب می شود .

کلاس تنیس : این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با بهترین کیفیت آموزشی بیشترین خدمات را ارائه دهد از این رو این مجموعه با برگزاری کلاس های گروهی  آموزش تنیس برای بانوان ، آقایان ، کودکان و نوجوانان به صورت کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی برای تمامی رده های سنی با قیمت مناسب ارائه می دهد ، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر و مطلع شدن از هزینه و زمان برگزاری کلاس ها می توانید با شماره های 09126486561 تماس حاصل فرمایید .

آموزش تنیس :
قبل از شروع بازی 50 دقیقه بازیکنان به گرم کردن خود می پردازند حق انتخاب زمین تنیس به عهده فردی می باشد که برنده چرخش راکت و یا پرتاب سکه باشد ، ابتدا سرویس زن تنیس پشت بیس لاین به گونه ای قرار می گیرد که پشت تور باشد در صورتی که حریف آماده دریافت باشد دو شانس برای ورود توپ تنیس به زمین بازی را دارد ، زننده سرویس به این طریق عمل می کند که ابتدا توپ را به بالا پرتاب کرده و به آن ضربه می زند ، ضربه وارد شده باید به صورت مورب باشد . شخصی که برنده سرویس باشد آماده دریافت توپ می باشد اما قبل از ضربه به تور توپ باید به زمین تنیس برخورد کند و زننده توپ بعد از امتیاز گیری به صورت یک در میان از راست و چپ علامت مرکزی سرویس می زنند .
و اما در بازی تنیس به صورت تیم دو نفره یا به صورت دوبل شخصی که سرویس زن می باشد پشت بیس لاین قرار می گیرد و در طول بازی بازیکنان می توانند سرویس بزنند و روش سرویس زدن ثابت می باشد .

  • 3bas bas

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی