fast-s

پوشش سرامیکی نانو

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸ ب.ظ

 

هنگام خرید یک ماشین جدید، مردم اغلب به نمایشگاه ها یا فروشندگان خودرو با رنگ خاصی نگاه می کنند.

اگر آنها بدانند که انتخاب خاصشان در رنگ های کارخانه در دسترس است، ذهن آنها بلافاصله با خودرو ارتباط برقرار می کند. بعضی افراد رنگ مورد نظر را دریافت نمی کنند و تصمیم می گیرند رنگ کارخانه را به یک مورد دلخواه تغییر دهند.

پس از آن، همه آنها می خواهند از این رنگ دلخواهشان محافظت کنند تا در برابر عوامل محیطی در امان باشد. و حالاجایی است که نیاز به پوشش سرامیکی خودرو دارید.

 

پوشش سرامیکی یک پوشش پلیمری مایع است که برای بدنه بیرونی خودرو اعمال می شود. این پوشش یک لایه حفاظتی ایجاد می کند که نمی تواند به راحتی برداشته یا آسیب دیده شود.

صاحبان خودرو عمدتا ترجیح می دهند از پوشش نانو سرامیک استفاده کنند به دلیل نگهداری طولانی مدت شفافیت و درخشش این پوشش . این یعنی نانو سرامیک خودرو به راحتی نمیشکند و از بین نمیرود و کیفیت و زیبایی خودرا از دست نمیدهد.

شما با خرید نانو سرامیک خودرو دفعات کمتری به کارواش مراجعه میکنید و خودروی شما نیاز کمتری به شست وشو پیدا میکند، پوشش سرامیکی بهترین گزینه برای خودرو شما است.

نانو سرامیکی برای حفاظت از رنگ خودرو و. بدنه خودرو از آسیب UV است. هنگامی که یک ماشین به طور مداوم در معرض آفتاب قرار می گیرد، رنگ خودرو به دلیل اکسیداسیون و فرسوده می شود. نانو سرامیک رنگ خودرو را از اشعه UV محافظت می کند با کاهش میزان اکسیداسیون.

نانو سرامیک همچنین خودرو را از لکه های شیمیایی ناشی از آلودگی های اسیدی محافظت می کند. برای مثال، شما به طور تصادفی یک مایع اسیدی در ماشین ریختید. تا زمانی که پوشش نانو سرامیک خودرو پاک شود، رنگ بدنه خودرو را حفظ خواهد کرد.

نانو سرامیک بیش از هر چیز، تمیز کردن خودرو را آسان می کند چون یک روکش هیدرولیکی برای اتومبیل ها است. آب باعث میشود بکه ها به راحتی برداشته می شوند و پوشش نانو سرامیک زمان شستن را نصف کاهش می دهد. قیمت پوشش نانو سرامیک در مقایسه با کاور خودرو که باید  برای طولانی مدت هر چند وقت یک بار تعویض شود ارزان تر است.

سودمندی پوشش نانو سرامیک و استفاده از آن در دهه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به همین ترتیب، بسیاری از شرکت ها به آموزش نانو سرامیک برای خودرو ها میپردازند و از رنگ های خاص بیشتری برای ارائه دهندگان خدمات نانو سرامیک خودرو مانند رنگ طلایی تولید می کنند و به مصرف کنندگان انواع مختلفی از محصولات خود را پیشنهاد می کنند.

نانو سرامیک قطعا راه حل برای هر وسیله نقلیه نیست. باید تصمیم بگیرد که آیا اتومبیل های خود را پوشش می دهند یا نه. تبلیغات معمولی باعث می شود یک نفر بر این باور باشد که هر نوع ماشین از این کاور بهره مند خواهد شد، اما این طور نیست.

قبل از صرف پول برای پوشش نانو سرامیک خودرو خود، در نظر تمام عوامل را در نظر بگیرید.

 منبع : نانو سرامیک


  • 3bas bas

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی